onsdag den 25. juli 2012

PLENTY #7


Man ser ofte i film, serier osv. at Amerikanerne finder et stamsted, hvor de henter deres kaffe om morgen inden job. Med det samme de kommer ind af døren starter medarbejderne med at lave ens favorit kombination bag disken. Sådan bliver det helt sikkert også for mig :)

Jeg har nemlig fundet mit (hidtil) yndlings sted. Et lille sted, der hedder 'PLENTY', som er både bageri og café. De laver fantastiske kaffer og endnu mere fantastisk bagværk - FARLIGT!

Vi var inde og hilse på igår, hvor jeg fik en introduktion til alle det traditionelle bagværk de spiser herover, hvilket jeg synes var super spændende. Og selvfølgelig gik jeg derfra med en trang til at prøve nogle af tingene. 
Det er den sødeste dame, der ejer det skønne sted på hjørnet af 82nd street & 3rd avenue!

Jeg ser frem til et dagligt besøg når jeg skal have min kaffe med på vejen til job når jeg starter på onsdag. Skal på kontoret og hilse på imorgen, er spændt som bare f***** ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar