fredag den 19. juli 2013

Summer dreaming


Så er der dømt weekend.. Jeg starter den ud med hjemmelavet iskaffe og lidt blog - what's not to like! Jeg er igang med at pakke min crib sammen, da jeg skal forlade min bolig om en lille måned. Er helt underligt at forlade min første lejlighed. Endnu mere underligt er fornemmelsen af at jeg desværre ikke har fundet min næste bolig endnu - men.. en klog mand har engang fortalt mig at 90% af ens problemer løser sig selv, så jeg håber dette er en af dem (wish me luck) haha..

Men efter at have ryddet ud i skabe og skuffer fik jeg lyst til at kigge mig lidt omkring på nettet efter godter - og fandt en hel del! Jeg vil gerne eje alt ovenstående - men jeg er ikke sikker på konto er enig. Keep on summer dreaming..

G O D  W E E K E N D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar