mandag den 24. september 2012

Sunday Market at Lex / NYC #59


Sunday Market at Lexington Avenue, Upper East Side

Igår da jeg var på vej til Central Park for en morgentur, så jeg pludselig at der var stort marked på Lexington Ave. Omkring 20 blokke var afspærret og fyldt med forskellige boder. Der var en masse forskellige butikslignende stande, koncerter og alt for mange fristende boder med lækkert mad. Thai, Mexicansk, Amerikansk, Fransk, Healthy - You name it. Jeg fik endelig en grillet majskolbe, som jeg har cravet efter næsten siden jeg kom for to måneder siden. It was gooood. Vejret var, som i kan se, helt fantastisk.

Jeg havde ikke set noget materiale, som reklamerede for eventet, men jeg vil holde skarpt øje efter flere af samme slags i fremtiden! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar