tirsdag den 5. marts 2013

Patterned pants




Selvom jeg allerede har mønstrede bukser, der venter på mig i garderoben, så faldt jeg pladask for de beige og blå dip-dye bukser fra H&M, da jeg kiggede i et af deres kataloger tidligere i dag. Jeg synes selve printet og farverne (og prisen) er en herlig kombination, som jeg har planer om at se nærmere på. H&M må sige at være et godt bud, når der søges mønstrede bukser til en fornuftig pris - dette er blot en lille bitte del af deres udvalg. 

Tidligere har jeg ikke været til meget mere mønster end hvad dyreprint i sig selv byder på, men jeg løsnet lidt op - om man vil - og er nu ret så begejstret for flere slags mønster og print. Næste step bliver mønster mix, mon ikke det kommer.. 

Er i til mønster og mix?

Batik, 200 kr.   Leo, 80 kr.    Dip-Dye, 129 kr.    Barok, 179 kr.  

2 kommentarer: