mandag den 18. marts 2013

Wildlife





Hola.. I know, der har været noget så stille herinde og jeg har absolut ingen årsag what so ever. Trængte måske bare til at finde inspiration og lysten til at lave indlæg - ellers kan det godt blive lidt for rutine præget?! Anyways.. Her er lidt godter fra Youheshe og deres bud på at få "the wildlife" ind i garderobe.

Det er generelt en liiiidt pricy webshop, men en meget lækker én af slagsen(!) Når mit arbejdsliv og min økonomi vender tilbage kunne jeg godt være på jagt efter Kenzo kasketten (orange zebra her) og/eller Zoe Karssens leo printede sweatpants og rosa farvede "Born Wild" sweatshirt.

Jeg har allerede min egen lille zoologiske have kørende i min garderobe, men jeg udbygger gerne til de kommende sæsoner.. Gotta love animal print! 


·  Wildlife  ·

Ingen kommentarer:

Send en kommentar