torsdag den 19. juli 2012

Bye Bye Danmark - Hello New York!


Så skete det.. Jeg har forladt Danmark for denne sommer og rejser til New York City. Jeg har pakket kufferten med det højest nødvendige (plus lidt ekstra) og er klar til at være New Yorker de næste 3-4 måneder.

Til de udvidende kan jeg fortælle at jeg skal i praktik i NYC fra 1. August og tre måneder frem. Men inden da holder jeg to ugers ferie herover, sammen med min kæreste.

Her er lidt billeder fra den lange rejse. Vi havde lidt timer, der skulle fordrives i Kastrup og de blev brugt på frokost i form af sushi og dessert fra Starbucks - lækkert!

Til den lange flyvetur havde jeg mit lækre flysæt, som jeg tidligere har fået i rejsegave af en veninde fra Areastore på Store Kongensgade i KBH - kan varmt anbefales!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar