onsdag den 25. juli 2012

SUNNY SUNDAY #8


I Søndags inden loppemarked, var vi en tur i Central Park.
Vi hentede lækker morgenmad ved PLENTY på vejen dertil.

Vi havde tæpper med og slog os ned ved de nordlige softballbaner. Her kunne vi følge med i familier, soft/baseball hold og andre, som kom og brugte banerne eller bare kastede lidt med hinanden.

Tættest os spillede et hold, som jeg med god samvittighed kan kalde oldboys. Det var en flok herre godt oppe i årene, som slog og kastede på banen. Ingen løb - hofter er dyre i USA ;)

Jeg fik læst lidt dansk Costume, som jeg lige nåede at få med fra lufthavnen og samtidig skrevet lidt dagbog. I midten kan i se mine ret neonfarvede solbriller. Jeg har på mirakuløst vist (på under en uge) smidt mine andre solbriller ud. Så jeg har brugt disse farverige banditter indtil da!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar