torsdag den 19. juli 2012

My Hood / NY #1


Jeg har lejet et værelse i en treværelses lejlighed på Upper East Side (UES). Lejligheden ligger på 82nd street mellem 2nd og 3rd Avenue. Området er helt fantastisk. Jeg har højest 10 min. gang til Central Park (og det er inkl. røde lys)!

Der er rigtig mange cafeer, barer og restauranter i området og bare et par blogge væk ligger butikker som H&M, Sephora, Victoria's Secret & Aldo.

De to øverste billeder er taget fra min trappe, her elsker jeg allerede at sidde og nyde min kaffe.
De to nederste billeder er taget ved Central Park, hvor The Met / The Metropolitan Museum of Art ligger lige for enden af min gade.

I kælderen i nabobygningen ligger der en Doggy Day Care, hvor hunde kan komme i dagpleje og blive passet op - og de er så søde!
Mit store hundehjerte banker hver gang jeg går forbi og jeg måtte også lige ned at hilse på babyerne idag. Bestemt ikke sidste gang jeg besøger mine firbenede naboer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar