fredag den 26. oktober 2012

Ice Ice, Baby


Iceskating at Rockefeller Center, NY



Hvilken morgen.. For anden gang paa meget kort tid, er subway systemet langs UES brudt ned. Det betyder alt for mange mennesker ikke kan komme paa arbejde, og kaemper om de taxaer der er. Jeg ville ikke engang forsoege og begyndte straks at gaa paa job. Da jeg kommer forbi Rockefeller Center ser jeg at de allerede har sat skoejtebanen op! Det kribler i benene for at komme paa isen og lege prinsesse. Let og elefant bliver det nok, hvis jeg kender mig selv ret!

Da jeg endelig kom paa job og tjekkede nyhederne, kunne jeg se at den hvide pil jeg ellers har skudt efter sne i NY mens jeg er her, maaske ikke er helt ved siden af. Der er nemlig en orkan paa vej, som muligvis rammer NY i start/midt af naeste uge. Og den har maaske sne med sig!

En skoen veninde herover haaber den forhindre mit fly i at komme sted paa torsdag (soed tanke!), men mon dog det bliver noedvendigt. Sidst jeg var i NY var der ogsaa en naturkatastrofe, som naesten satte en stopper for hjemrejsen. Lad os haabe det hele gaar smertefrit igennem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar