mandag den 5. november 2012

Same, same but different..


I'm back in Denmark, and everything is the same.. But different!


Jeg beklager den stille stund herinde, men jeg skylder skylden på orkanen Sandy og lidt min hjemrejse, som jeg havde lidt svært ved at erkende.

Jeg er nu tilbage i Danmark og har endeligt fået pakket ud.. Puha, det var et større projekt! Og et endnu større projekt at få fragtet mig selv og mit alt for omfangende bagage til check in i JFK. Men med hjælp fra et par søde veninder og nogle behjælpelige ansatte i lufthavnen, kom jeg hjem med alt mit happen-gut uden forsinkelser, flyskader eller betalende overvægt!

Jeg kom hjem fredag aften og blev mødt i Aalborg lufthavn af min dejlige kæreste og hele min familie (- M inkl.) Den første jeg møder er min niece, som kommer løbende ind i bagageudleveringen (jeg ved ikke engang om man må det?), men det gjorde hun. Hun kom i fuld fart som en 2-årig nu kan, men flag i hånden og råbte "Fasser Fasser Fasser" - Det var ualmindeligt sødt og hjertevarmende!

Jeg har nu haft et par dage til at vende mig til at være hjemme, men synes nu ikke helt det er lykkedes endnu. Men mon ikke det kommer.

Jeg ser glædeligt tilbage på (et lille udklip) af de mest fantastiske måneder i New York, oplevet med de mest fantastiske mennesker!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar