torsdag den 22. november 2012

Smoothie tip

Todays - Carrot, Strawberry, Pineapple, Applejuice & Ginger



Jeg får ofte et lille glas smoothie eller juice til min morgenmad, som i også kunne se her. Derfor plejer jeg - nu da jeg alligevel skal til at gøre hele blenderen ren bagefter - at lave en ekstra stor portion. Så har jeg til et mellemmåltid senere på dagen, mums. Jeg har et smoothie/shake glas i hård plastik, jeg bruger til resterne af min frugt drik. Men enhver anden beholder med låg kan bruges, eller du kan tættende dit glas med film/plastik så vitaminer ikke forsvinder helt. Jeg har købt mit glas i Bahne for noget, der virker som en evighed siden. Inden da brugte jeg almindelige sylteglas, som man alligevel får tilovers efter at have brugt diverse fødevarer op.

Har i gode opskrifter på smoothie eller shakes, tager jeg imod med kyshånd :)

Dagens smoothie: gulerødder, frosne jordbær (DANSKE, fra mine forældres have - de bedste), ananas, æblesaft og MASSER af ingefær!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar