mandag den 26. november 2012

Don't be afraid to fail

A pin


Jeg forsøgte at lave en omgang Raw brownies i fredags.. Jeg fejlede, BIG TIME! Det gik helt galt. Jeg forsøgte med en blender, selvom der stod foodprocessor, det var ikke noget smart move (så ved jeg det!). Jeg forsøgte bagefter med stavblenderen, hvilket gik helt fint, men det var for sent. Jeg havde vist ødelagt det for mig selv. Jeg kunne simpelthen ikke få mig selv til at tage nogle billeder af det, for det så jo ikke særligt, ja, appetitligt ud, hvis i forstår hvor jeg vil hen :)

Men det skræmmer mig bestemt ikke, for jeg smagte lidt på dejen undervejs, og det smagte slet slet ikke så dårligt. Så jeg giver ikke op og forsøger igen. Måske der så kommer et resultat, der er værd at dele med jer ;)

Indtil da kan i få dette lille ordsprog med på vejen. Rigtig god mandag herfra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar