torsdag den 29. november 2012

A (BIG) wish #5




Endnu et ønske til den efterhånden laaange liste (håber jeg har været sød i år)! Disse leo plettede elsklinger har jeg drømt om siden jeg så dem første gang på fine Stylejunkie - er virkelig vild med hendes stil. I kan selv tjekke den ud her

Jeg har i forvejen disse sorte ankel støvler fra Zara og de er helt fantastiske, så jeg er overbevist om at disse også er skabt til mine fødder. 

Og apropos leo.. Så har jeg lige fået denne bomber ind af døren i dag. Den er allerede en favorit og endnu flottere in real life!


2 kommentarer:

  1. Årh jeg er så vild med de støvler! Jeg prøvede dem faktisk inde i butikken i dag og de er bare endnu finere i virkeligheden! De står øverst på min ønskeliste! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder fantastisk Signe, det gør bestemt ikke ønsket mindre ;) Jeg har desværre ikke selv haft muligheden for at prøve dem (vi kunne godt bruge en Zara i Aalborg!!)

      Slet