mandag den 13. august 2012

Basics + FW / NYC #22

Tanktop 69,95 kr. / Tørklæde 69,95 kr. / Jeans 79,95 Kr.

Forleden var jeg på jagt efter et tørklæde og besøgte H&M. Jeg har sagt til mig selv at jeg ikke vil shoppe for meget i H&M og andre diverse kæder vi alligevel har i DK. Men da jeg bare lige skulle ind og hente et tørklæde kom der lidt ekstra med hjem. Jeg har pakket meget let da jeg tog herover og manglede faktisk lidt basis ting i hverdagen. Så der kom lidt almindelige tanktoppe og et par sorte jeans med hjem. Jeg havde slet ikke forudset jeg ville komme til at bruge jeans og halstørklæde i August, men selvom der er rigtig varmt i NY, kører vores aircondition nonstop på kontoret. Efter at have blevet småsyg allerede første uge, har jeg erkendt at jeg nok hellere må tage ekstra påklædning på når jeg er på job. Jeg har derfor altid en ekstra trøje og et halstørklæde med i tasken. Jeg har en svaghed for store halskæder og da jeg fik øje på den bordeaux røde var jeg ikke et sekund i tvivl om den skulle med mig hjem. Halstørklædet blev købt i samme farve - kan det ses efterårsfarverne lokker?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar