mandag den 20. august 2012

My Weekend / NYC #30


Endnu en mandag er startet på kontoret og jeg funderer over, hvor hurtigt jeg synes weekenden er gået. Jeg har haft en fantastisk hyggelig weekend i selskab med et par skønne piger.

Fredag stod på café hygge på Riviera i Greenwich Village, hvor der blev nydt frisk Sangria under åben himmel. 

Lørdag startede hyggeligt ud med havregrød og Nikolaj & Julie kørende på skærmen mens dynen stadig var varm, ahh.. Efter en dejlig skøn Skype samtale med hende her, stod den på løb og træning i Central Park. Hvordan jeg træner i parken kan i læse i indlægget her. Jeg løber normalt sjældent i DK, da jeg primært får min cardio træning igennem bikefit i Fitness World, hvor jeg er instruktør. Derfor har jeg været spændt på, hvordan løbeformen ville klare sig i NY. Men jeg satte mig hjemmefra et mål om at jeg ville løbe min hver 2. dag - og det holder jeg. I lørdags klarede jeg 7 km., i stedet for de sædvanlige 5, så det gav blod på tanden til at sætte nye mål. 

Lørdag aften var afsat til clubbing i Meatpacking District, hvor vi var på Le Bain. Inden vi ramte klubben, sad vi på en typisk New Yorker brandtrappe i Greenwich og nød udsigten med et glas rødvin. Le Bain er en meget ekslusiv natklub på toppen af The Standard Hotel, hvor der bl.a. er åben rooftop med udsigt til hele Manhattan. Jeg fik desværre ikke taget nogle særlig gode billeder af det, men i kan tjekke deres Facebook side ud her, hvis det skulle friste.

Søndag skulle der soves længe, læses Vogue, drinke favorite iskaffe (Hazzelnut & French Vanilla blend fra 7 eleven) og spises lækker brunch med pigerne. Det skal siges at jeg endnu ikke har spottet en brunch tallerken, som man kender den i DK. Her bruger de et brunch menukort, hvor man vælger en ret ud. Og det kan altså være svært når man sidder og skal vælge imellem Eggs Benedict, French Toast og Chocolate Crepes. Så tallerknen med lidt af det hele bliver ekstra værdsat fra nu af!

Håber også i har haft en god weekend derude - Dejlig mandag til jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar