mandag den 13. august 2012

Solo Sunday / NYC #20


Søndagshygge foregår typisk i selskab med min kæreste og god(e) film. Men nye traditioner må tages i betragtning og jeg tror muligvis en omgang frozen yogurt og en gå tur langs vandet kunne blive en fast del af min søndag! I går tog en veninde og jeg til Pier 17, som er et havne område på den sydlige øst side af Manhatten. Her er der lækre restauranter, barer, shopping center og hyggelige skibe. Her kan du også få muligheden for at komme på trapez skole ligesom Carrie i Sex & The City. Mens vi sad og nød vores mad og vores 1,5 liter vin - alting er større i USA ;)- kunne vi se folk øve sig i at lave kunstner i luften. Jeg ville ønske jeg turde prøve det, hvem ved, måske jeg ender deroppe inden jeg rejser hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar