torsdag den 23. august 2012

Granola / NYC #33


Godmorgen..

Er vågnet til en solrig morgen med allerede 21 grader, skønt! I dag venter job og cocktails med kontoret bagefter. Der skal tages afsked med to tidligere praktikanter og velkommen til de to nye, hvor jeg er den ene ;)

Min morgen er startet med en omgang Granola, som er den amerikanske udgave af müsli. De fås i alle varianter og afskygninger, nogle sundere end andre. Jeg har fundet en lækker udgave med mandler og rosiner.. Mmm. Men jeg vil sige jeg savner mine almindelige havregryn! Om det er med mælk på, som grød eller hvad nu, så vil det blive værdsat ekstra når jeg vender hjem. De har også havregryn herover (har jeg hørt) men det er svært at opsnuse med mindre du tager til de helt store supermarkeder udenfor Manhattan. Indtil videre har jeg fundet nogle breve med havregryn, hvor der blot skal tilsættes kogende vand, stå 1 minut og vupti er der havregrød. Men det er langt fra den ægte vare.

Ha' en lækker dag derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar