fredag den 31. august 2012

My Closet / NYC #43




Sneak Peak in the closet
Jumpsuit.Random / Top.Pins and Needles / Dress.Express / Jacket.Zara / Bag.Deux Lux / Hat.Random / Watch.Michael Kors / Sandals.Steve Madden

Mange spørger til hvad jeg shopper i NY, så her er et lille sneak peak i skabet. Som alle andre steder i verden er sommerudsalget på sit højeste, og jeg forsøger at shoppe items, som jeg ved kan holde igennem efteråret eller ting, som holder igen til næste år. 

Det nyeste er mine Steve Madden sandaler, som jeg gjorde et kæmpe kup med forleden!

Hvad siger i piger, er det noget i kan godkende? :)

2 kommentarer:

  1. Ha ha Mette din snyder- du har købt mere end det ;) But i like it! Og fornemmer lidt et farvetema? Hvis du falder over Steve Maddens model Eltonn (i guldglimmer) til et lignende kup, så bruger jeg 38;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Farvetema eller mangel på samme ;) Ej, jeg har holdt det nogenlunde tæt så jeg kan kombinere tingene mens jeg er herover. Tror næppe jeg kan gøre så godt et kup med mindre de skal have dem ryddet af vejen inden jeg smutter hjem - Men jeg holder skarpt øje!!

      Slet