tirsdag den 29. januar 2013

Eagle Wings



Eagle wings?! Jeg er solgt.. Jeg så disse brocher da jeg kiggede forbi Frøken Ulrikke Lund, og jeg er blevet ret betaget af dem. De er way toooo much sammenlignet med hvad jeg normalt går efter, men jeg synes bare de er alt for fede - og nu er de desværre udsolgt (typisk!) Jeg tænker jeg ville sætte dem på min army grønne military shirt fra Zara (ovenstående) eller en denim jakke som Asos også har stylet med.

Man vil altid gerne have det man ikke kan få, og dette er en af dem. Ihh.. Men jeg holder øje, mon ikke de kunne dukke op igen?! Er i faldet over noget lignende, må i hjertens gerne smide et link til mig :)

Nu vil jeg nyde resten af en helt fantastisk dag, som har stået på dimission fra studiet - jeg er officielt DONE! En lækker frokost med kæresten og familien på Søgaards Bryghus (som også kan ses via Instagram @meunderway). Jeg er blevet overrasket med en masse lækre gaver, som i får lov at se på et senere tidspunkt.

>> God aften piger <<


4 kommentarer:

  1. Jeg tænker mere HVOR er den lyserøde denimjakke henne?????

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige her svesk ;) http://www.asos.com/Somedays/Somedays-Lovin-Corner-Store-Denim-Jacket-With-Opaque-Studs/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2721205&SearchQuery=denim%20jacket%20women&sh=0&pge=0&pgesize=-1&sort=-1&clr=Pink

      Slet
  2. Jeg er virkelig vild med den grønne jakke, hele looket er virkelig fedt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også så glad for den! Fik den endda til en virkelig god pris på udsalg (win!) Men hvor ville ørnene pynte flot på den :)

      Slet