tirsdag den 22. januar 2013

Floral










Blomsterprint  - ahh.. Jeg synes det er noget så pænt og print i mange farver er så dejligt sommerligt (kan det fornemmes at jeg savner sol og plusgrader?) 

SS12 bød på en del sommerprint, men det var kun begyndelsen. I år er der virkelig meget af det, og jeg synes det skønt. Normalt er jeg en person med meget enkel stil uden de store farveudsving - kedelig eller klassisk? I don't know! Anyway.. Da jeg var i New York i sommers købte jeg disse floral printed bukser fra H&M - sat ned til 70 kr.? Lang næse, det tror jeg nok! Jeg var meget i tvivl i købsøjeblikket, men jeg er så glad for jeg fik dem med hjem, kan ikke vente på foråret kommer og jeg hopper i dem igen. Ligesom indlæggene her og her, har jeg samlet lidt fra Asos.

Jeg er selv ret vil med suitsene (#1 + #8) - hvilket nok ikke er en overraskelse for dem der læste med her. Hvis man er til lidt (eller meget) mere neutralt i farverne er shortsene med en kombination af blomster og dyre print et virkelig godt bud (#7). Se alle printene + mange flere lige her.

6 kommentarer:

  1. Hvor bliver man bare i godt humør af disse looks - Ihh hvor jeg glæder mig til sommer!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg kan ikke venter! Sne og plusgrader, kom NU! :)

      Slet
  2. Fed og sommerlig inspiration! (-:

    // Mathilde fra bloggen Eat The Beat
    Jeg har en konkurrence på min blog, som du er hjertelig velkommen til at deltage i!
    http://www.mathilde-broedsgaard.dk/2013/01/konkurrence.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Mathilde, jeg kigger forbi :)

      Slet
  3. Disse looks får virkelig en til at glæde sig til sommer! rigtige fede outfits by the way :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det gør de virkelig! Thanks :)

      Slet