mandag den 14. januar 2013

Electric Leo

Leo and blue


Kommer der ikke snart sol og forår?! Måske ikke.. Januar er muligvis lige tidlig nok. Især når man ser det fine hvide tæppe af sne udenfor. Kender jeg den danske vinter ret, er det jo nærmest lige begyndt (og jeg er ikke vild med tanken!). Jeg længes allerede efter at kunne hoppe i loafers med bare fødder og ikke skulle bekymre mig om stor jakke, halstørklæde, hue, vanter og hvad vinteren ellers kræver.

Jeg er blevet ret vild med kombinationen af leo print i varme brune nuancer sammen med elektrisk blå. Jeg synes det giver en virkelig lækker kontrast. Men da der hverken er vejr til loafers eller mønter på lommen til en lækker Céline taske til at hænge på armen, starter vi med leo støvler og det blå, der måtte gemme sig i garderoben.



Mascara / YSL ·  Nailpolish / Essie  ·  Parfume / Bvlgari  ·  Loafers / Oasis  ·  T-shirt / Rag & Bone  ·  Jeans / Vila  ·  Sunglasses / Chloé  ·  Earrings / Opening Ceremony  ·  Bag / Céline  ·  Bracelet and Bangles / Alexander McQueen, American Apparel, BCBGMAXAZRIA


3 kommentarer:

  1. De loafers - WOW de er lækre!
    Og det er din styling i øvrigt også :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Ida, og ja, leo loafers bør efterhånden være en del af basis garderoben ;)

      Slet
  2. Fedt outfit - er især fan af de boyfriend jeans :D
    Hilsen Vinterfryd.dk

    SvarSlet