onsdag den 16. januar 2013

It's time


ENDELIG sker det.. Dagen er dagen, hvor mine lokker skal i hænderne på (min) verdens yndlings frisør! Jeg har ventet på det lige siden jeg flyttede hjem fra New York i November, men vi har bare ikke kunne få vores kalendere til at samarbejde.

Men nu er vente tiden slut, og i eftermidag ryger lokkerne - eller i hvert fald noget af dem. Jeg kan nemlig ikke beslutte mig for hvad der skal ske. Mit hår er blevet forfærdeligt (andre mener dejligt) langt, så den seneste tid har jeg overvejet at få største delen af og få en long bob frisure. Dem der følger mig på Instagram (@meunderway) ved alleredet hvad tankerne går ud på. 

Meeen samtidig, får jeg lidt misfornøjede sommerfugle i maven over tanken. Især når jeg ser lange lyse krøller og pjuskede fletninger. Et (meget) stort krav er at jeg skal kunne sætte mit hår op. Jeg træner en del og skal altså kunne få mit hår væk fra ansigtet når jeg dyrker motion - alt andet vil bare være r** irriterende. Så dette kommer helt sikkert til at få en betydning for længderne i dag. En anden sag er om min kære frisør, overhovedet vil føre saksen, hvis jeg beder hende klippe de blonde lokker af - nu må vi se, jeg glæder mig i hvert fald til en hyggelig eftermiddag og en middag på Ulla Terkelsen bagefter!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar