fredag den 18. januar 2013

Sale / Second Female



Female First har selvfølgelig også januar udsalg og der er alt for mange fine sager. Jeg har længe gået og kigget efter de perfekte palliet bukser og Deluxe modellen fra Second Female er helt sikkert min favorit af dem jeg har haft fingrene i  indtil videre - og nu er de sat ned til halv pris, det er altså svært at modstå!

Når man nu er igang med pallitterne, kunne det være vildt fedt med jakken dertil, så det bliver et suit - som jeg også beundrer her.  


Florance Sweatshirt 200 kr  ·  Delux Blazer 540 kr  ·  Pays Bomber 300 kr  ·  Lima Trace Print Pants 350 kr  ·  Cole Leather Jacket 780 kr  ·   Grey Fast Pants 250 kr  ·  Lucy Playsuit 350 kr  ·   Deluxe Pants 400 kr  ·   Star Tank 100 kr  ·  Erna Leather Skirt 450 kr 

2 kommentarer:

  1. Der er virkelig meget lækkert derinde! Jeg har været lige ved et utal af gange :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er du bestemt ikke ene om Ida ;)

      Slet