onsdag den 9. januar 2013

Faux Fur Inspiration


Jeg fik øjnene op for min faux fur fra Savannah, efter at have set den på den norske blogger Ulrikke Lund. Den har endnu ikke fået den opmærksomhed den fortjener, efter jeg har været buret inde med bachelor opgave det meste af tiden, siden jeg fik den i gave til jul.

Jeg blev straks lykkelig da jeg pakkede den op, da jeg ikke havde troet den var blandt pakkerne under træet. Ligeså lykkelig blev min kusines 2 årige datter, som straks skulle kæle for pelsen og kiggede på mig med glimt i de smukke blå øjne og sagde "stor kitte-kat". Jeg måtte kæmpe for ikke at udbryde i latter, og måtte fortælle hende at det (heldigvis) ikke var en stor kitte-kat, der lå i æsken :)

Jeg elsker at se faux fur og den ægte vare, for den sags skyld, være stylet på casual vis. Jeg tror jeg tager inspirationen til mig og prøver med t-shirt og beanie til.

Hvad synes i om det? 


Faux Fur Inspiration / Pictures / Ulrikke Lund


Ingen kommentarer:

Send en kommentar