fredag den 4. januar 2013

Sale / By Malene Birger


 


Et ding fra mailboksen er alt der skal til - og pludselig sidder jeg og forelsker mig i udsalgsvarer fra By Malene Birger (rygrad som en regnorm? Det tror jeg nok!) 

Jeg synes nogle gange at tingene fra deres kollektioner kan have et lidt ældre udtryk end jeg lige stiler efter (der er jo ingen grund til at gøre det værre end det er). Men jeg synes faktisk at der kommer flere og flere lækre sager til, som er lækker kvalitet med flotte mønstre og snit. Som jeg før har nævnt har jeg jakkemania og kan ikke stå for jakker - så den lækre blazer på første billede er jeg selvfølgelig helt vild med! Jeg ejer ingen blå blazer og denne med de brune detaljer er alt for lækker. Satte den gerne til de mønstrede bukser, en t-shirt med print og med den sorte quilt taske hængende over skulderen. 

Paillet kjolen er vist en nytårsskade? Man elsker jo alt med pailletter på denne tid. Og leopard printet er bare ved at være fast inventar i min garderobe. Har det mest i de grålige nuancer, men er ret vild med de brune på denne skjorte. Har i shoppet udsalg hos By Malene Birger?


Rimola Blazer 1199 kr (1999 kr) ·  Patellia Taske 1019 kr (1699 kr)  
Trasea Paillet Kjole 2249 kr (2999 kr)  ·  Celinia Bukser 899 kr (1499 kr)
Elliasa t-shirt 299 kr (499 kr)  ·  Fiurelle Leopard Skjorte 1424 kr (1899 kr)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar