torsdag den 7. februar 2013

A birthday wish #1



Der er to gode ting ved at blive et år ældre - den ene er den lovlige undskyldning for at gå i krig i lagkage, den anden er gaverne! Jeg har alle dage været besat af gaver, som et lille barn - selv i min ret så voksne alder (hmm..)

Jeg arbejder i tiden på ønskeliste og er faldet over denne flotte coatigan fra ASOS, som er en blanding mellem en frakke og en cardigan. Jeg mangler en overgangsjakke til foråret (mener jeg selv i hvert fald) og jeg synes denne ville være et fantastisk bud. Hvad synes i?

Udover ovenstående har jeg længe haft et virkelig godt øje til denne leo frakke fra Zara - som nu er sat ned til 579 kr.?!

Nu vil jeg gå i gang med at pakke til weekendens ophold i København - mere om det senere :)

Coatigan / ASOS / 706 kr.

4 kommentarer:

  1. siger damen med de mange mange jakker ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg foretrækker UNG dame, fra nu af! Og ja, I know, men der kan godt blive plads til en som denne ;)

      Slet
  2. Den er også vildt lækker, så kan godt forstå den er på listen :-)

    SvarSlet