tirsdag den 26. februar 2013

To me, from me #3

Louella Fringed Knee High Boots

I anledningen af jeg (desværre) er blevet ældre og har rundet et skarpt hjørne, har jeg givet mig selv disse fine støvler fra Sam Edelman. Som jeg fortalte her har jeg slidt alt for mange støvler ned, det krævede altså et nyt skud energi på den front. 

Jeg har jo egentlig holdt shoppefri måned, men disse var altså et tilbud jeg umuligt kunne modstå!? Jeg glæder mig til at bruge dem til kjoler og nederdele her i foråret og med bare ben til sommer. De kan flippes op i toppen så de bliver knee high - jeg er så glad for dem! Jeg ejer intet med frynser, og var lidt i tvivl om jeg egentlig var that kinda gal - men efter at have fået dem er jeg på ingen måde i tvivl.. Kan i lide dem? :)

·  Louella Fringed Knee High Boots / Sam Edelman  ·


Ingen kommentarer:

Send en kommentar