søndag den 3. februar 2013

Graduation Week


Jeg lovede at vise lidt af de fine gaver jeg fik i forbindelse med jeg dimitterede i tirsdags, så her er et glimt og lidt om hvad jeg har lavet i ugen. Som jeg fortalte her, gav jeg mig selv denne leo clutch. Den har den perfekte størrelse til byen eller mindre ture ud af hytten, med mobil lomme og lynlås rum til alverdens kvindelige værktøjer, som vi slæber rundt på - også kun til 122 kr. 

Den fine mave er jeg noget så lykkelig for jeg fik et billede af i onsdags, hvor den stod på caféhygge med en flok dejlige piger fra mit tidligere studie. Maven holdte nemlig ikke længe, og jeg fik nyheden igår, at en lille prins er kommet til verden - kan ikke vente med at møde lille junior! Stort tillykke min pige :-*
Mens vi sad og rørte ved den livlige mave fik vi virkelig lækker pulled pork indenbords (!). Vi var på Ib René, Cairo og jeg vil smide en stor anbefaling til deres pulled pork - MUMS!

Fredag havde jeg besøg af min yndlings rødhåret københavner, hvor vi fejrede veloverstået eksamener over et glas vin på Ulla Terkelsen, London. Da jeg kom hjem ringede det på og en rar fragtmand havde en pakke til Mr. Boss, det var en gave til mig som (et forsinket) tillykke med min eksamen og endt uddannelse - for nu.. Jeg fik denne fantastiske guldring fra Yves Saint Laurent! Jeg prøvede den flere gang da jeg boede i New York og gik forbi 5th og 57nd street, på vej hjem fra arbejde. Jeg var flere gange ved at købe ringen til mig selv, men jeg havde utrolig svært ved at vælge farve og materiale til den, så det endte med jeg ikke fik nogen med hjem - hvilket jeg fortrød. Indtil nu. Jeg fandt nemlig versionen, der er total forgyldt (lige mig!) og den kom på ønskelisten til min kommende fødselsdag. Men fik den før håbet - Tak skat <3

En virkelig dejlig uge er gået, dog håber jeg at den ender med en god natte søvn i aften. For selvom at jeg holdte mig fra druk og bylivet igår, valgte overboen at holde mig vågen til sent i nat / tidlig i morges. Jeg var slemt hidsig. Så nu sidder jeg og hælder kaffe ned og håber at min øjenlåg snart kan holde sig selv. Eftermiddagen skal tilbringes i fitnesscentret (klapper mig selv på skulderen) - nu man for en gangs skyld ikke lider af hverken fysiske eller moralske tømmermænd på en højhellig søndag - GOD DAG TIL JER!



Instagram photos / @meunderway



Ingen kommentarer:

Send en kommentar