torsdag den 7. februar 2013

Reunion


I eftermiddag flyver jeg til staden for at tilbringe weekenden i selskab med de skønneste piger jeg mødte i New York. Jeg har ikke set dem siden jeg flyttede hjem til Danmark i November, så det er et længe ventet gensyn!

Jeg glæder mig til en weekend med masser af gode minder fra tiden i New York. Kender jeg os ret, er jeg sikker på der skal nydes god vin, sushi og masser af beergaritas (frozen margarita + corona) - nok hjemmelavet, men det bliver de sikkert ikke mindre gode af. Ville ønske de kunne nydes på tagterrassen på Lucy's, som fredags traditionen plejer at være!

Der skal hygges til Bon Iver og danses på bordene til Swedish House Mafia, som både jeg og søde Charlotte har en speciel forkærlighed for - don't ask. Der skal grines af billeder og videoer fra New York og vores fantastiske get-away til Miami.

Imorgen har jeg lidt timer at slå ihjel mens min roomie for weekenden er til forelæsninger, så de skal bruges sammen med Marie. Jeg håber at svinge forbi IT-universitetet og kigge lidt nærmere på stedet, som jeg overvejer at læse en kandidat hos til sommer (exciting!)


GOD WEEKEND TIL JER
I kan nok følge lidt med i min på Instagram (@meunderway)


·  Pictures / Pinterest & Private  ·

2 kommentarer:

  1. Åh, håber også at du får en god weekend :)
    Hvis det kan friste, så har jeg en giveaway kørende i samarbejde med Miinto: http://www.amydyrholmkristiansen.dk/2013/02/m-i-i-n-t-o-g-i-v-e-a-w-a-y.html :-)

    Knus fra Amy <3

    SvarSlet
  2. Mange tak, havde en skøn weekend :) fedt fedt, jeg deltager!

    SvarSlet