mandag den 18. februar 2013

Sequined Clutch



Jeg bestilte i starten af Januar, denne paillet clutch i guld på Ebay. Den kom uventet ind af døren i dag og blev positivt overrasket. Det er den pureste discount kvalitet, men jeg er vildt glad for den alligevel - til 30 kr. kan man jo skifte den ud, ikke? En lille lækker detalje, er at forret inden i er med leo print og der er en lille lynlås lomme, hvilket jeg sætter stor pris på i mine tasker. Den findes også i en del andre farver, og i kan finde dem på Ebay lige her.

·  Source / Pinterest  ·

4 kommentarer:

  1. den sparker jo nærmest røv på min zara-udgave til 500 kr, hvor palietterne rasler af. måske jeg skulle bestille en (meget) billige erstatning? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør denne sikkert også, men til de penge kan den rasle alt det den vil ;) Synes det lyder som en god idé!

      Slet
  2. Svar
    1. Ja, det et godt Ebay fund :) Overvejer at udvide samlingen med lidt andre farver :)

      Slet