torsdag den 28. februar 2013

New / Hat & Stripes




Da jeg i forrige weekend var i København, fik jeg en lille smule ekstra bagage med hjem.. Oops.. Men det var ganske lidt og rigtig gode (og meget billige) kup! Jeg fik blandt andet denne burgundy røde hat fra H&M, til - og hold nu fast - 20 kr. Det var jo nærmest latterlig billigt. Men det er nu engang det, der er fedt ved H&M og lignende kæder, når de kører udsalg kan man virkelig få fingrene i gode ting til ingen penge. Blusen er en true sailor t-shirt med bred udskæring og tre-kvarte ærmer, fundet i Zara til 59 kr. Jeg havde forelsket mig i en elektrisk blå strik i materiale mix, men alle steder jeg fandt den, var der fejl i blusen. MEN jeg fandt den igår, lige her i ålle, hvem havde troet jeg var så heldig :) 

Nu skal der hentes pakker på posthuset og bages kage i stride strømme. Jeg holder fødselsdag igen i aften (fejre åbenbart fødselsdag en hel uge af gangen, haha) så mere kaffe og kage skal der til.

>> God torsdag <<

2 kommentarer:

  1. Jaa - Jeg er vild med striber! :)
    Og den hat er virkelig fin - Og genial til den kommende sæson :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også glad for den! Det har taget mit lidt tid at vende mig til huer og hatte, men nu er jeg nærmest afhængig - og blevet alt for doven hvad kreativitet med håret angår ;)

      Slet