mandag den 11. februar 2013

Love Song


Så er jeg udhvilet og veletableret i sofaen med bloggen foran mig. Jeg havde en fantastisk weekend i København, men det krævede også en del ekstra søvn i dag. Der blev hygget over (alt for meget) vin, hjemmelavet sushi og vi sluttede weekenden med brunch på Mother - pizzaen lever op til sit ry!

Er du typen, der går op i Valentinsdag? Jeg er ikke. Jeg bruger datoen som en reminder på, at den dag er der præcis en uge til jeg har fødselsdag - selvom jeg med alderen, ikke fester over nedtællingen længere!? Men jeg er faldet over ovenstående fine vaser, som kunne have været en perfekt gave - hvis de nu var på lager, hmm..

Selvom jeg ikke er den store fan af produkter med alt for meget looove skrevet all over, så er jeg altså ret vild med disse nye vaser fra Kähler. De lavet i ubehandlet stentøj med tekst fra kærlighedssangene "Love me tender", "All you need is love" og "It had to be you". De er i tre størrelser som på billedet (299, 399, 499 kr.), med enten hvid eller grå/blå farve på indersiden. De er jo den perfekte veninde-, kæreste-, bryllupsgave eller what ever. Ifølge Kähler.dk skulle de være på lager den 10. maj.

·  Love Song  ·

Ingen kommentarer:

Send en kommentar