onsdag den 5. december 2012

A gift #1



Slanke tips der virker - hvem vil ikke gerne have det? Denne bog af Michelle Kristensen, er fyldt med gode råd og vejledning til et varigt vægttab efter din kropstype. Som hun selv beskriver det, er det en livsstilsændring og ikke blot en kur. Kvinder er (heldigvis) ikke allesammen ens. Derfor er det heller ikke det samme kvinder har brug for når målet er at tabe det overskydende fedt på den mest effektive måde.

Jeg havde egentlig døbt dette indlæg med titlen "A wish", men lige som jeg sidder og skriver kommer min kæreste en af døren med en gave fra saxo.com og det er netop denne bog. Hvor er han skøn  :) Jeg fortalte i sidste weekend, hvor meget jeg gerne ville have fingrene i bogen efter at have set i den hos en veninde. Jeg glæder mig til at læse den og få lagt resten af ugens madplan med nye opskrifter fra bogen.

Husker i da jeg forsøgte at lave en omgang sunde raw brownies? Opskriften var også en af Michelles. I kan finde nogle af hendes opskrifter på iform.dk, hvor hun er træningsekspert og madskribent. 

Er du interesseret i selv at få fingre i bogen eller give den i gave, så kan den købes lige her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar