lørdag den 29. december 2012

Sale / Nelly



Udsalget er efterhånden startet alle steder, lige som man har brugt alle sine sparepenge på julegaver. Det er for mig, lige som at vifte slik under næsen på et barn. Jeg elsker at shoppe på nettet og især til udsalgspriser! 

Jeg har været inde og samle lidt sammen på Nelly.com, som holder et kæmpe udsalg. Her synes jeg virkelig der er penge at spare, sammenlignet med andre webshops. Her er nogle af mine favoritter, som gerne måtte ryge i indkøbskurven. Heldigvis har jeg allerede fået fingrene i den brune faux fur, og jeg elsker den allerede :) Resten er en blanding af klassikere og alt for gode tilbud. Er der noget der frister?


Knit, BOSS Orange / 649 kr  ·  Bag, Nowhere / 249 kr  ·  Faux Fur, Svannah / 489 kr  ·  
Shoes, Svannah / 225 kr  ·  Ring no1, Mi Lajki / 35 kr  ·  Ring no2, Mi Lajki / 19 kr  ·  
Ring no3, Mi Lajki / 39 kr  ·  Sweatshirt, Nowhere / 325 kr  ·  Skirt, Issue 1.3 / 175 kr  ·  Pumps, Nly Shoes / 115 kr  

4 kommentarer:

  1. Uhh, skoene nede i venstre hjørne er godt nok lækre!! Måske de skal være mit udsalgskøb i år? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg overvejer selv meget at købe dem! De er så flotte, også endda ægte læder til den pris :) Et kup ;)

      Slet
  2. Super fede ting du har fundet dig. Jeg må desværre holde lidt igen med at købe på udsalg, selvom det godt nok er svært med alle de lækre sager :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtig svært! Man må prioritere når der shoppes ;)

      Slet