fredag den 14. december 2012

Sequined Manicure




Glitter og glamour skal der til nytårsaften! Jeg er normalt ikke den der kaster mig i pailletter og udsmykker mig med glitter og glimmer. Men jeg tror jeg er nødt til at gøre en undtagelse i år :) Jeg har, som nævnt før, en idé om at mit nytårsoutfit skal bestå af et sort jumpsuit (jeg venter med spænding på det skal komme med posten!) Derfor synes jeg sagtens jeg kan gå all in på dette negle sæt fra Ciaté. Smukke glitrende negle, som eftersigende skulle være ganske simple at lave. Du lakerer neglen med den transparente Sequin Glitter Grip og dypper herefter neglen ned til de små paillet stykker, som hænger fast på neglen.

Dette sæt er i farven Tofu men fås også i sættet Harlequin, som er mere multifarvet. Begge sæt kan købes lige her til 179 kr.

Jeg er på besøg hos min familie i dag, så jeg vil ud og lege med min niece i sneen inden vi skal i køkkenet og lave burgere from scratch :) God fredag og ikke mindst weekend til jer!

1 kommentar: