tirsdag den 18. december 2012

Glitter and Champagne

Glitter and champagne

I aften står den for mit vedkomne på tøsehygge med hende her, hvor det sidste afsnit Gossip Girl skal nydes. Jeg startede med at se serien da jeg havde besluttet mig for at flytte til New York i næsten 4 måneder. Jeg vil være så grov at sige jeg blev presset ud i det fra flere sider (i ved hvem i er) og efter få afsnit var jeg afhængig ligesom med alle andre serier jeg ser.

Men i aften er det altså eftersigende allersidste afsnit og hvis man skulle fejre det på ægte Upper East Side manér, ville min aften se ud som ovenstående! Den virkelige verden er dog anderledes i øjeblikket og vi må tage den med jysk manér i stedet. Klik her og se hvor du kan få fingrene i de glamourøse sager :)


God tirsdag aften til jer! Xoxo ;)


2 kommentarer:

  1. Wow, de øreringe er virkelig smukke og ville passe perfekt til mit nytårsoutfit :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er de virkelig! - Og 770 kr. er ikke engang så galt for så smuk bling :)

      Slet