fredag den 28. december 2012

My first Goodie Box





Lige inden jul, modtog jeg min første Goodie Box. Det var en veninde som præsenterede konceptet for mig og jeg var nødt til selv at prøve det. Jeg var faktisk ret imponeret over, hvor meget man egentlig får for de 119 kr. Nu ved jeg selvfølgelig heller ikke om det har været en ekstra god December box og hvordan de kommer til at være i fremtiden.

Det er et ganske enkelt og lækkert koncept til produktnarkomaner som mig selv. Du tilmelder dig et abonnement her, til 119 kr. pr. måned inkl. porto. Herefter modtager du en lækker æske en gang om måneden med små skønhedsprodukter i :) Der er både små prøver, lidt større luksus prøver og enkelte full size produkter. Denne måned var der blandt andet make-up tips fra Dennis Knudsen på dvd (perfekt til nytår), full size mascara - Scandaleyes fra Rimmel London, lidt prøver på creme fra Derma og Dr. Hauschka og full size hår eliksir fra Orofluido - hvilket var tiltrængt! Plus lidt ekstra små prøver. Jeg kan varmt anbefale det til andre, der er ivrige efter at prøve nye ting af uden at starte ud med at købe i store og dyre strømme!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar