onsdag den 26. december 2012

Hohoho


Glædelig jul derude eller er det på nippet til at det hedder glædelig bagjul? :) Jeg kan med fryd i stemmen (altså fingrene) fortælle jeg har haft en dejlig juleferie - på hele 3 dage! Jeg er nu hjemme igen efter visit hos mine forældre siden den 24.

Min kære bachelor opgave skriver desværre ikke sig selv, så jeg er vendt hjem for gå i skrive-mode de næste 3 døgn. Herefter står den nemlig på nytårs tur til Hamborg - og jeg GLÆDER MIG! Mere om det skal der nok komme :)

Har i haft en god (og indbringende) jul? Jeg må sige stort ja. Angående gaver kan jeg fortælle jeg endelig er blevet voksen - jeg har nemlig for første gang fået mit første porcelæn til samling. Det var blot nogle af de huslige og praktiske gaver, som kom med hjem. Det var alt sammen højt ønsket, så det kunne ikke være bedre. Jeg måtte jo være ærlig og indrømme jeg ikke manglede mange personlige items efter mine mange kilo, der blev slæbt med hjem fra New York :) Dog fik jeg endelig min faux fur som jeg bl.a. har ævlet om her og her

Der har dog været en del ønsker fra Zara, som ikke blev fundet blandt pakkerne i mandags, så dem forsøger jeg selv at fange i nat når udsalget starter - jeg krydser fingre!

>> Igen, Glædelig Jul <<



Ingen kommentarer:

Send en kommentar