torsdag den 13. december 2012

Leo Love





Så kan det omtalte leo suit fra H&M endelig købes online. Jeg synes selv det er super fedt, liiiige lidt for meget - men på den helt fede måde! Jeg er faktisk lidt splittet mellem bukser + jakke eller bukser + peplum top!? Jakkesættet minder utrolig meget om sættet fra Stella McCartneys kollektion, som kan ses lige her (i en noget anden prisklasse). 

Jeg tror ikke selv jeg kaster mig ud i at købe sættet online, jeg håber på at komme ind til byen og prøve det i weekenden, hvis det stadig kan findes. Jeg havde egentlig satset på et sort jumpsuit til nytår, men leo bukser + peplum top ville bestemt ikke gøre mig noget :) 


Jakke 599 kr.  ·  Bukser 499 kr.  ·  Peplum top 249 kr.  ·  Skjorte 349 kr. 

4 kommentarer:

  1. De har haft det hele inde i Algade i over en uges tid, og så i dag, der stadig hænger en del. Jeg må dog skælde-og smælde H&M ud for deres kvaliteter. Intet er af det er lavet i samme stof, og synes priserne er alt for høje i forhold til kvaliteten. Peplum toppen er i det mest tarvelige polyester og bukserne lidt ala denim.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ahh, der gik det outfit op i røg. Jeg havde da håbet det var i samme stof, på nær skjorten selvfølgelig. Ja, du har desværre ret. Det er ved at være en selvfølge om det meste af H&Ms kvalitet efterhånden :-/

      Slet
  2. Lækre ting, er ret vild med leo! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det fungerer rigtig godt :) Er efterhånden generelt ret stor fan af dyreprint :)

      Slet