tirsdag den 4. december 2012

Pomegranate tip


Endnu engang vågner man til et helt lille snelandskab - jeg elsker det :) Kan ikke huske hvornår jeg sidst har været i så meget julestemning i starten af december!?

Lige i øjeblikket er min yndlings frugt granatæbler. Jeg synes de er super lækre til morgenmad enten i min smoothie, på min yoghurt eller på mine pandekager. Dog har jeg været godt træt af rød saft på mig selv og min vægge hver gang jeg skal i krig med at få frugtkødet ud. Derfor har jeg youtubet' mig lidt frem til, hvordan man egenlig skal skære og tømme sådan en sund og saftig frugt. Så hører du til dem, der har ladet granatæblerne ligge fordi de er for besværlige, så se denne her. Og for en sikkerhedsskyld, så undlad den hvide bluse når du skal lege med granatæbler :) Masser af tirsdags karma her fra!


Breakfast / Yoghurt / Granola / Pomegranate

Ingen kommentarer:

Send en kommentar