søndag den 9. december 2012

Faux Fur






Så blev det 2. søndag i advent og der er stadig sne (klappe lyd). Når jeg kigger ud af vinduet drømmer jeg om en flyverdragt i str. 24 år, elefant hue, Sorel støvler og en kælk! Men virkeligheden er en anden og jeg må hellere nøjes med at gå på sneen.

I dette kolde, kolde vinter vejr ville jeg elske at kunne varme mig i en god stor pels. Min skrabejulekalender tyder desværre ikke på at kaste de store moneter af sig, så jeg holder øjnene på de falske af slagsen. Men selvom ægtheden ikke er i top, synes jeg efterhånden man kan få utrolig mange flotte af slagsen. Jeg har samlet lidt stykker jeg studsede over på Asos. Hvad synes i om dem? Jeg er helt vild den første fra A wear. Farverne og mønstret kunne ikke være mere mig!

Nu skal der december hygges med gåtur i snevejret, pebernødder og en tur i biffen senere - det var dagens adventsgave :) God søndag! 

1. A wear  2. Whistles  3. River Island  4. Mango  5. Asos 

4 kommentarer:

  1. Det er altså pæn faux fur!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke?! Jeg er også blevet fast besluttet på jeg må eje en i det nye år :)

      Slet
  2. Svar
    1. Den er også smuk, Natascha! + at sort bare altid fungere :)

      Slet