fredag den 7. december 2012

Something new, something blue




Jeg har lige hentet posten og der var en lille bitte pakke til mig :) - Jeg bliver lige lykkelig hvergang der kommer pakkepost! Især når man har glemt, der skal komme noget med posten fordi man for længere tid siden havde bestilt noget på ebay, som først kommer nu.

Det var disse nye statement øreringe, der lagde og ventede på mig. De er meget flottere i virkeligheden end de var da jeg så dem på ebay. Jeg så dem første gang da hende her bloggede om dem.

Det er tydeligt det ikke er jordens bedste kvalitet. Men det kan man heller ikke forlange til den pris. Du får dem nemlig for under 2$ INKL. LEVERING lige hjem til døren!

1 kommentar:

  1. Av av Mette, de er så fine. Men efter jeg havde mine i, var mine øreflipper dog på størrelse med en femmer og røde som en nissehue, øv :-/ Tror man skal ha' rensevæsken klar efterfølgende.

    SvarSlet