mandag den 10. december 2012

Christmas atmosphere







Som jeg nævnte sidste mandag stod den på julehygge og bagning med madklubben. Jeg vil lige dele resultatet af de fine kager vi fik bagt. Er de ikke flot pyntet? (klapper mig selv på skulderen) Jeg er i hvert fald selv stolt af mine kunstværker. Kan ikke huske jeg nogensinde har pyntet den slags kager før, så synes det er et fint første forsøg ;) Det var fantastisk hyggeligt og der blev produceret i lange baner mens glasurposerne gik på runde! Udover at pynte kagerne (der er en blanding af peber- og honningkager) blev der lavet havregrynskugler, cornflakes-toppe (mums!) og copy cat konfekt lavet på skumfiduser og smeltet chokolade.

Succesen skal helt sikkert gentages næste år og jeg skal derfor ud og have mit eget jule-udstikssæt ligesom dette her. Der findes en masse forskellige motiver derude, der vil være hyggelige til kagedåserne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar