onsdag den 19. december 2012

Home sweet home



Mit yndlings måltid på hele dagen er helt sikkert morgenmaden. Måske det også er fordi jeg er en af de irriterende type mennsker, som ikke kan sove længe så jeg står tidligt op og har tid til det? Men dejligt er det altså. Jeg har længe holdt øjne og ører åbne for en morgenmadsbakke eller lignende til min morgenmad, som ofte består af æg eller pandekager, yoghurt med müsli + frugt og kaffe eller te. Jeg tror jeg har fundet det nu! Dette fine skærebræt formet som et hus med eget hjerte, der fungere som et lille håndtag. Jeg elsker simpelt design og jeg elsker endnu mere simpelt funktionelt design. Dette lille hus må jeg eje. Det er fra en fransk shop kaldet Paper Plane Home og de har rigtige mange fine ting! Det kan varmt anbefales at tage et kig. Jeg har mailet med ejeren og jeg kan bekræfte at de kan og vil sende leverancer til Danmark med en leveringspris på maksimum €10 - det afhænger af vægt og størrelser.

Nu tilbage til opgaveskrivningen - God onsdag til jer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar