lørdag den 15. december 2012

My weekend so far


Min weekend indtil videre.. Igår stod den på fredags hygge med familien, hvor min niece var forbi og stå for underholdningen - kan i fornemme en lille linselus oppe i venstre hjørne? ;) I dag har været en lørdag uden nogen aftaler på skemaet, utrolig rart for en gangs skyld. Så den er blevet nydt i fuldedrag fra morgenstunden - morgenbord med manden, træning i fitness centret og sofahygge med "Jingle all the way" på Netflix og varm kakao + (masser) mini skumfiduser i koppen :) Samtidig havde jeg god tid til at få lakeret mine negle med den fineste nye neglelak, fra Maybelline serien Forever Strong Pro, i farven Lunar Grey. De laver mine absolut yndlings neglelak, da de nærmest er idiotsikre at ligge på (perfekt til en klodsmajor som mig selv). Deres børste er en fantastisk hjælp til at holde lakken på neglen, og ikke fingrene! De koster kun 60 kr. og findes bl.a. her. Blot et tip herfra :)

Desværre er tøvejret kommet og sneen forsvinder langsomt (jeg håber der kommer mere inden den 24.) Men vejret har ikke indbudt til andet end gummistøvler i dag, så mine Hunters blev luftet en tur. Det er et stort (KEDELIGT) smadder udenfor. Ganske udmærket jeg ikke har nogle julefrokoster i dag, som råber på fine sko, der skulle ud og ødelægges i saltvands-masserne. Min aften skal tilbringes på lidt mere fornuftig (læs: kedelig) vis, da jeg bare skal hygge med min aften te og bachelor opgave. Ej, ingen brok herfra, det er ganske udmærket med en heeeelt rolig lørdag aften engang imellem + jeg vågner frisk og uden tømmermænd imorgen ;)

Rigtig god lørdag aften til jer!

2 kommentarer:

  1. Fashioable cola light, yuuum!

    Huge hugs http://www.gittemary.com/
    https://www.facebook.com/ThePictureOfMary
    http://www.youtube.com/Gittemary

    SvarSlet